FAQ

Frequently Asked Questions

Ondanks dat we proberen het zo simpel mogelijk te houden, krijgen we toch regelmatig vragen over mogelijkheden en/of problemen die gebruikers tegen komen. Onderstaand vind u een overzicht van de meest gestelde vragen door onze klanten.

q: Wat als ik geen 3d model heb, maar een 2d tekening?

 

 

A: U kunt natuurlijk uw tekening doormailen naar info@fmid.nl met daarbij het gevraagde aantal. Wij zullen u dan aan de hand van de tekening een offerte toesturen.

 

 

q: Wat als geen 3d teken pakket heb?

 

A: 3D tekenen op basis van modellen is wat ons betreft de toekomst. Gelukkig zijn er ook andere partijen die dezelfde mening delen. Zo kunt bijvoorbeeld gebruik maken van Google SketchUp al een model tekenen.

 

 

q: Wat als ik een speciale nabewerking nodig heb?

 

A: F.M.I. Dussen werkt samen met een groot aantal leveranciers op het gebied van nabewerking. Als u aangeeft bij uw aanvraag dat u een extra nabehandeling wil, dan zullen wij dit meenemen in uw aanbieding.

 

 

q: Hoe worden de onderdelen verstuurd?

 

A: Voor al onze pakket post maken wij gebruik van PostNL, inclusief hun track and trace mogelijkheden. Is de zending te groot voor een pakket dan verpakken wij de spullen op een pallet.

 

 

q: Kan ik de onderdelen ook achteraf betalen?

 

 

A: Bij herhaal opdrachten is mogelijk om achteraf te betalen. Dit is echter wel afhankelijk van de credit check.

 

 

 

q: Kan ik onderdelen opnieuw bestellen?

 

 

A: Natuurlijk is het mogelijk om uw onderdelen opnieuw te bestellen, echter hebben wij ook te maken met o.a.: de schommeling van ruw materiaal, energie en andere kosten. Als u opnieuw wilt bestellen zullen wij voor u een nieuwe prijs maken